UGC | User Generated Content

Od skutečných uživatelů pro skutečné zákazníky

Není to jen další marketingový buzzword. Je to zajímavý - a hlavně funkční - způsob, jakým můžou značky oslovovat zákazníky a posilovat jejich důvěru díky autenticitě uživatelsky generovaného obsahu. 🤝

Ahoj, jsem Míša 👋

UGC tvůrkyně

Pomáhám značkám být vidět skrze autentický obsah, který tvořím tak, aby splnil očekávané cíle.

Trust fund gluten-free scenester PBR&B hot chicken. Poke try-hard vegan pop-up. Banh mi meggings before they sold out meh. Viral edison bulb literally squid bespoke YOLO, drinking vinegar gentrify kitsch kale chips la croix disrupt hell of tumblr. Af chartreuse prism yr synth pork belly trust fund umami.

HYPE WOMAN BUSINESS COACH CONTENT CREATOR PODCASTER TOTAL WEIRDO

Proč UGC funguje?

Protože autenticita z módy nejspíš nevyjde

I když občas všichni milujeme bezduché scrollování dokonalým feedem a obrázky jak ze žurnálu, náš mozek toho začal mít plný kecky. Kvůli tomu si spousty reklamního materiálu už ani nevšimneme = reklamní slepota it is. 👀

Naštěstí značky zjistily že jim často nejlepší reklamu dělají sami zákazníci. 92 % spotřebitelů dokonce důvěřuje jiným spotřebitelům víc než profesionálně vytvořenému obsahu. 🛍️

the course

Je už influencer marketing dead?

Určitě ne. Jenom

demo-images

co říkají čísla?

79 %

lidí říká, že má UGC velký vliv na jejich nákupní rozhodování

Každý den strávíme prohlížením obsahu neznámých lidí 5+ hodin. Před nákupem nám přitom stačí pročíst 4-7 recenzí.

55 %

spotřebitelů důvěřuje UGC tvůrcům víc než jiným formám marketingu

Reklamy s UGC jsou navíc o 31 % zapamatovatelnější a 48 % zákazníků si pochvaluje, že díky tvůrcům objevuje víc skvělých produktů či služeb.

75 %

marketérů považuje UGC obsah za efektivnější než tradiční obsah

28% marketérů hodnotí Instagram za nejlepší platformu pro generování nejzajímavějšího obsahu vytvořeného uživateli.

the course

Your Signature Offering Here

I'm baby selfies banjo knausgaard, truffaut live-edge you probably haven't heard of them irony cold-pressed hella iceland hot chicken franzen enamel pin subway tile. Kale chips lumbersexual pitchfork.

// Koupání je naše oblíbená kratochvíle. 🛁👶 O to důležitější...
// Originální zápletka … nebo ne? 🧐 Tenhle #thriller jsem...
// Být mámou. 👩‍🍼🫶 Ještě před rokem na Den matek...
// Cítit se dobře ve svým těle po porodu je...
// Byla jsem skeptická, ale po poslechu prvních 50 minut...

Jen těm na seznamu nic neunikne. Buď mezi nimi.

Newsletter je zatím ve fázi příprav. Přihlášení proto nefunguje.
Děkuju za pochopení.

KONTAKT

Zázemí mám v Praze, ale pracovat dokážu odkudkoli.
 
Spojit se můžeme přes
jsem.michaela@gmail.com nebo sociální sítě.

© Michaela Kofroňová 2025 | Všechna práva vyhrazena