Není to jen další marketingový buzzword. Je to zajímavý - a hlavně funkční - způsob, jakým můžou značky oslovovat zákazníky a posilovat jejich důvěru díky autenticitě uživatelsky generovaného obsahu. 🤝
Od skutečných uživatelů pro skutečné zákazníky
UGC tvůrkyně
Pomáhám značkám být vidět skrze autentický obsah, který tvořím tak, aby splnil očekávané cíle.
HYPE WOMAN BUSINESS COACH CONTENT CREATOR PODCASTER TOTAL WEIRDO
Protože autenticita z módy nejspíš nevyjde
I když občas všichni milujeme bezduché scrollování dokonalým feedem a obrázky jak ze žurnálu, náš mozek toho začal mít plný kecky. Kvůli tomu si spousty reklamního materiálu už ani nevšimneme = reklamní slepota it is. 👀
Naštěstí značky zjistily že jim často nejlepší reklamu dělají sami zákazníci. 92 % spotřebitelů dokonce důvěřuje jiným spotřebitelům víc než profesionálně vytvořenému obsahu. 🛍️

co říkají čísla?
lidí říká, že má UGC velký vliv na jejich nákupní rozhodování
Každý den strávíme prohlížením obsahu neznámých lidí 5+ hodin. Před nákupem nám přitom stačí pročíst 4-7 recenzí.
spotřebitelů důvěřuje UGC tvůrcům víc než jiným formám marketingu
Reklamy s UGC jsou navíc o 31 % zapamatovatelnější a 48 % zákazníků si pochvaluje, že díky tvůrcům objevuje víc skvělých produktů či služeb.
marketérů považuje UGC obsah za efektivnější než tradiční obsah
28% marketérů hodnotí Instagram za nejlepší platformu pro generování nejzajímavějšího obsahu vytvořeného uživateli.
the course
Your Signature Offering Here
I'm baby selfies banjo knausgaard, truffaut live-edge you probably haven't heard of them irony cold-pressed hella iceland hot chicken franzen enamel pin subway tile. Kale chips lumbersexual pitchfork.
Jen těm na seznamu nic neunikne. Buď mezi nimi.
Děkuju za pochopení.
NĚCO NAVÍC
KONTAKT
© Michaela Kofroňová 2025 | Všechna práva vyhrazena